CLOSE

메인비주얼

The best Cloud/SaaS Expert Group to
support your digital transformation

Salesforce is the global No.1 CRM solution that supports the digital transformation of more than 170,000 corporate customers around the world based on SaaS (Software as a Service). i2max, which is the only Salesforce Total Service Provider and Platinum Consulting Partner in Korea, is a Cloud Expert Group that has the capability to support and perform customer success, and has been verified as a sustainable company. i2max provides full-scale support for customers' digital transformation based on the expertise in Salesforce Solution and abundant project execution experience in domestic and overseas by providing differentiated services.

메인비주얼

Consulting / License Supply

Do you know that simple solutions can't help you achieve successful business growth?

i2max’s total consulting service secures the optimal license that perfectly reflects the customer's needs and maximizes the efficiency of using Salesforce solutions. Ranging from system and requirement analysis, suitable solution and architecture design, function implementation and testing to stabilization,

All of this is possible at i2max consulting.

메인비주얼

Customer Success Service

i2max’s Customer Success Service helps customers achieve their business goals through optimal solution operation and continuous advancement. We provide full-scale support for the successful operation of Salesforce solutions and also provide training services in connection with officially certified training centers. Reduce operating costs and improve work productivity with i2max 's Managed – Adoption – Training Service.

Independent Software Vendor

i2max develops its own SaaS solution through its affiliated research institute, and promotes its own cloud business by developing and applying solutions specialized for each industry based on best practices. Use the Salesforce solution more efficiently with i2sema and i2Vision of i2max’s independent SaaS solution.

The best choice i2max

Point 01

No.1

The best in Korea

The largest number of Salesforce Certification,
Trailhead Badge in Korea

  • Certification

    397+

  • Badge

    15,700+

Point 02

The Largest

The largest in Korea

The largest number and scale of projects.
Abundant global expansion project references

  • Project

    200+

  • Customer

    170+

Point 03

First

The first in Korea

Attract direct investment in Series A scale from Salesforce Ventures after
rigorous examination of technology, compliance, and project performance.

Salesforce is one of the fastest and most innovative growing IT companies in the world, and is the global No.1 CRM solution including CRM, sales, customer service, and marketing.

The company supports digital transformation of more than 87% of Fortune 500 companies and more than 600 companies in Korea through leading SaaS-based solutions, and provides a platform technology foundation along with all solutions for customer's front-office optimization.

I2max
has successfully delivered services to Partners from various industries

View More

NEWS

i2max
We will inform you of new news.

View More
  • [PRESS] 아이투맥스, 고용노동부 주관 '대한민국 일자리 으뜸기업' 선정

    아이투맥스가 고용노동부 주관 '2022년 대한민국 일자리 으뜸기업'으로 선정됐다고 밝혔다.'일자리 으뜸기업'은 지난 1년간 양질의 일자리 창출 성과를 거둔 민간기업을 고용노동부가 선정하는 것으로, 대통령 명의인증패와 함께 신용평가·금리 우대, 세무조사 유예, 정기 근로감독 면제 등 212개의 행정·재정적 지원을 제공받는다.고용노동부는 기업의 일자리창출 성과와 노고를 격려하고 양질의 일자리 창출 분위기 조성을 위해 2010년부터 매년 100개 기업을 선정하고 있다.지난 2월부터 국민, 노사, 지자체 등으로부터 추천·신청을 받아 국민추천 188건을 포함해 683개 후보기업을 발굴했으며 고용증감 분석, 현장실사·노사 의견수렴 및 외부평가위원의 심의 등을 거쳐 최종적으로 100개사를 선정했다. 이번에 선정된 으뜸기업 중 중소기업 47개사에 아이투맥스가 선정됐다.아이투맥스는 청년내일채움공제, 청년재직자내일채움공제 등 정부 지원제도를 적극 활용하고 있으며 21년 정규직 채용 인원 중 청년 채용인원이 78%에 이르는 등 청년 고용 실적이 우수하다. 이와 같은 노력으로 고용노동부 '청년 친화 강소기업'에 선정됐고 여성 노동자 고용 및 출산·육아휴직을 적극 지원해 여성가족부 '가족친화 우수기업' 인증을 받았다.또 기업역량, 임금, 근무환경 등 분야에서 인정받아 서울시 '서울형 강소기업', 중소벤처기업부 '경영혁신형 중소기업', 기술보증기금 '벤처기업' 등의 인증을 받은 바 있다.아이투맥스 김근모 대표는 "대한민국 으뜸 기업으로 선정돼 영광스럽고 앞으로도 직원의 일·생활균형을 위한 다양한 복지제도를 도입하여 직원과 기업이 함께 성장, 성공할 수 있도록 더욱 노력하겠다"라고 소감을 밝혔다. lt;머니투데이 https://news.mt.co.kr/mtview.php?no=2022081014554780890 gt;

    2022-08-11

  • [웨비나 다시보기] 세일즈포스 + 카카오톡 연동 앱 소개

    안녕하세요, 아이투맥스 입니다.지난 금요일 아이투맥스가 진행한 [세일즈포스 + 카카오톡 연동 앱 소개] 웨비나에 휴가철임에도 불구하고 이백명이 넘는 많은 분들이 참석해 주셨습니다.웨비나를 놓치신 분들이나 다시 보고 싶으신 분들을 위해 레코딩 영상을 준비했습니다.1. 세일즈포스 안에서 카카오톡 고객과 상담하는 법 "아이투노티포스"왜 아이투노티포스를 사용해야 할까요?세일즈포스의 경우 gateway가 해외이므로 국제발신번호로 문자메시지가 발송됩니다.아이투노티포스를 사용하면 국내발신번호로 문자메시지를 발송할 수 있으며 또한 카카오톡을 활용할 수 있다는 큰 장점이 있습니다.​어디에 사용 가능 할까요?세일즈포스 마케팅클라우드 뿐만 아니라 세일즈클라우드 서비스클라우드 까지 영업/서비스 전반에 걸쳐 대고객 메시지 사용이 필요한 세일즈포스의 솔루션과 연계 운영을 지원합니다. 즉, 아이투노티포스는 마케팅 메시지 오픈율과 고객 충성도를 높여줍니다.소개자료 다운받기 click2. 세일즈포스 안에서 카카오톡 고객과 상담하는 법 "아이투 카카오 컨설트 채터"왜 카카오 컨설트 채터를 사용해야 할까요?현재 세일즈포스 플랫폼은 카카오톡과의 연동 기능을 제공하지 않아 따로 개발이 필요합니다. 웨비나에서 보여드린 대로, 시장에 나와있는 타 솔루션과는 다르게 패키지로 개발되어 별도의 개발 시간이 필요하지 않습니다. 또한 설치 후에도 버전 업그레이드를 무료로 지원하고 있습니다.왜 카카오 컨설트 채터를 사용해야 할까요?현재 세일즈포스 플랫폼은 카카오톡과의 연동 기능을 제공하지 않아 따로 개발이 필요합니다.웨비나에서 보여드린 대로, 시장에 나와있는 타 솔루션과는 다르게 패키지로 개발되어 별도의 개발 시간이 필요하지 않습니다.또한 설치 후에도 버전 업그레이드를 무료로 지원하고 있습니다."카카오 컨설트 채터"로 세일즈포스 안에서 카카오톡 고객과 편리하게 상담하세요.소개자료 다운받기 click22년 21년 세일즈포스 코리아 베스트 파트너, 아이투맥스.

    2022-07-26

  • [유투브 영상] 본사와 대리점 모두가 상생하는 제조업의 디지털 혁신 전략

    안녕하세요.2010년 세일즈포스 비즈니스를 시작하여 160여개 사의 디지털 전환을 세일즈포스 CRM을 기반으로 지원하고 있는 22년·21년 세일즈포스코리아 베스트 파트너사, 아이투맥스 입니다.지난 3년간 코로나의 여파로 오프라인 중심의 비즈니스가 온라인과 비대면으로 변화하였고, 2020년을 기점으로 국내 시장에서도 CRM에 대한 관심도가 높아졌습니다.디지털전환을 넘어, 디지털퍼스트 시대라 불리는 지금.'디지털화'는 실제로 일어나는 일상 생활부터 배우고 일하는 방식까지, 모든 분야에 필수로 자리하고 있습니다. 그리고 이 영향을 받는 기업의 구성원들은 내부 프로세스를 개선하기를 원하고 있습니다.높아진 고객의 기대와 개인화 트렌드에 맞춰 기업은 고객지향적으로 제품의 영업과 마케팅 방식을 체계화하기 위해서 이전과는 다른 방식으로 고객 정보를 수집하고 관리하는 것이 필요해졌습니다.철저한 고객관계관리 CRM 솔루션을 도입한다면 본사와 대리점 모두가 상생하는 환경이 조성되고 모두의 성장과 수익성이 개선됩니다.지금, 아이투맥스가 소개하는 i2DMS을 통한 제조업의 디지털혁신전략은비즈니스 현장에 대한 이해를 기반으로 테스트되고 맞춤화된 솔루션으로 세계 최고의 CRM 공급업체인 세일즈포스의 모든 기능과 지원 뿐만 아니라 아이투맥스가 비즈니스 트렌드와 소비자의 니즈를 반영하여 개발한 서비스를 포함합니다.지난 10년간 국내 굴지의 제조사 들에 CRM을 구축한 아이투맥스를 통해 본사와 대리점, 그리고 고객까지 모두가 가까워질 수 있습니다. 현재 가지고 계신 문제를 신속하고 정확히 해결하세요!#브로셔 다운 https://lnkd.in/d9iS94sd

    2022-07-11

© 2021 i2max. ALL RIGHTS RESERVED.